Volgers

24 aug 2010

DEMO

Hallo allemaal,

Jullie denken misschien wat is het stil op het blog van patricia?
Maar ik ben heel druk bezig geweest met de voorbereidingen van de demo voor a.s. zaterdag bij de hobbystunter.
Ik ben aan het werk geweest met papersoft, embossing creme en stempels van Viva (my paper world)
Ik ben zelf heel tevreden over dit product en ik mag zeggen dat ik hele leuke projecten heb gemaakt.
Ik hoop dat jullie allemaal komen zaterdag zodat jullie zelf kunnen zien en proberen hoe leuk dit product is.
Foto's volgen later, want ik wil ze eerst aan Jose laten zien.
Groeten Patricia

2 opmerkingen:

  1. Hoi Hoi Ik kan kom kijken hoor,als je dochter misschien ook nog komt vraag of ze haar koffertje mee wil nemen.gr.Nel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi Patricia,

    misschien hop ik zaterdag wel even langs, vooralsnog heb ik geen plannen en ik ben erg benieuwd naar je demo.

    gr
    Miranda

    BeantwoordenVerwijderen