Volgers

21 feb 2012

Art Journal 3# DYLUSIONS!

Goedemorgen allemaal,


Hier dan mijn 1e DYLUSIONS art journal.

Deze stempels heb ik 2 weken geleden gekocht bij de Craftorij, ik wilde ze al zo lang.

En omdat ik nu de art journal zo leuk vind, kunnen deze FANTASTICHE stempels niet ontbreken in mijn collectie.

Er komen eind van de maand weer nieuwe uit in Nederland, ik kan niet wachten!


Nu dan mijn werk, ik heb de achtergrond gekleurd met distress stain, colorwash en glimmermist.

De stempels heb ik ingekleurd met distressinkt.

De salmiejak is een template, en heb ik gesprayd met water.

De blaadjes heb ik nog extra ingekleurd met distressinkt.

Ik vind dit zelf mijn mooiste art journal tot nu toe, ik word zo vrolijk van de kleuren.

Dit zijn mijn stempels die ik heb gebruikt!


Leuk dat je weer langskwam, tot de volgende post!

Groetjes Patricia








7 opmerkingen:

  1. Gaaaaaaaffff, zo helemaal Patricia.....Wat een super mooie achtergronden heb je gemaakt. En die stempels zijn leuk zeg! Heel creatief geheel.
    Groetjes Fieneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super gaaf! Die stempels zijn inderdaad erg leuk en perfect voor jouw art journal!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ooohh....wat gaafffffff!!!!! Helemaal supers.
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. dit is zoooooooo gaafffffff!!!!!!!!

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  5. WOW... ik was dit al eerder tegengekomen en vond het écht iets voor jou.. en kijk hier.. Helemaal geweldig!!!

    Groetjes Hélène

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ziet er heel bijzonder en prachtig uit
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een super super mooie pagina's zijn dit geworden en wat een leuke stempels.
    Echt in ee woord FANTASTISCH

    Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen