Volgers

9 jul 2012

Art Journal geïnspireerd door Kate Crane

Hallo allemaal,

Vandaag viel mijn nieuwe ART JOURNAL op de mat  met een aantal GEWELDIGE bladzijde over Kate Crane en haar FANTASTISCHE werk!
Ja dan gaan mijn handen kriebelen..............
Omdat we op de volgende workshop van Kate nog wachten moest ik nu maar zelf aan de slag.
Dan hier het resultaat, ik ben er zelf wel heel blij mee.
De foto van mij en de laars (gemaakt in Londen in een winkel) heb ik uitgeknipt en op de journal geplakt.
En de tekst spreekt voor zich toch?.....


 Dit is de nieuwe Art Journal, echt de moeite waard!!!!!!
Groetjes Patricia

11 opmerkingen:

  1. Hoi dat heb je leuk bedacht je eigen in een laars.gr.Nel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ...fabulous work Patricia...gorgeous colours chosen for this page, loVing your design and those funky cool boots are awesome, hand made in London, I bet they cost a fortune!...loVe your beautiful art...Mel :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi, ziet er heel moi uit zeg, wat gaaf geworden.
    Groetjes Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super gaaf Patricia! Mooie kleuren ook! Ik denk dat ik deze art ook ga halen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ziet er spannend uit hoor heel leuk bedacht
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hij is supergaaf echt heel tof, dat blad heb ik ook gekocht, zeer inspiratievol niet
    heb al zin in volgende week
    gr
    Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. heel leuk gedaan
    super geworden

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hij is gaaf!!!! Heel mooi van kleur ook, gaaf blad ook...moet ik toch ook eens aanschaffen;)
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wow Patricia, je bent lekker los gegaan, wat een gaaf resultaat!
    Leuk om zo geïnspireerd te worden en dan zoiets moois tot stand te laten komen!

    groetjes, Alie :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dat ziet er weer super gaafuit Patricia.
    Heerlijk om te zien wat je allemaal gedaan hebt en super kleuren.

    Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Patries, gaaf hoor dat journalen! Enne je pagina met de CB stempels zie ik nu ook, ziet er prachtig uit! groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen