Volgers

2 apr 2013

CANVAS You are A star....

Hallo allemaal,

Van het weekend ben ik heerlijk aan het kliederen geweest met acrylverf en Dylusions inkt.
Dit canvas heb ik gemaakt voor een collega die voor mij een hele mooie pastelkrijt tekening van mijn hond Doodles heeft  gemaakt.(zie onderste foto)
Ik vond deze tekst wel toepasselijk voor haar!
Ze was er bij mee. (vooral de tekst haha)
Ik heb de techniek gebruikt die ik heb geleerd bij de ws van Dyan Reaveley.
De sterren zijn gemaakt met behulp van een template en nog zelf vergrootte sterren.
Daarna de sterren nog losjes getekend met wit en zwarte sharpie pennen.
1 ster bestempeld en 1 ster geschreven.



Dit is de pasteltekening van mijn hond Doodles.
Groetjes Patricia

18 opmerkingen:

  1. Wauw dat is knap getekend. Echt talent hoor
    En je schilderij voor haar echt heel toepasselijk heel mooi ook
    Daar kan je echt trots op zin
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je canvast ziet er schitterend uit, kan me ook voorstellen dat ze de tekst erg toepasselijk vindt haha.
    De tekening van Doodles is gaaf zeg.

    Groetjes Jet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kleuren heb je gebruikt en de tekening is supermooi,
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kleuren Patries en kan me voorstellen dat je blij bent met de tekening! En wat hebben jullie genoten in Engeland he? Fudge is inderdaad heerlijk.....mmmmm heb je nog wat over....nee zeker?
    tot op het event? groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ohw wat prachtig, zowel jouw canvas als de tekening vind ik schitterend!

    Groetjes, Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. het is beiden heel mooi

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat gaaf zeg, tekst is idd heel toepasselijk voor de ontvanger, want wauww...wat kan die tekenen! Beide supers gemaakt,
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gaaf Patries, Doodles is fantastisch getekend en jouw canvas ziet er ook super uit.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Zo mooi Patricia. Onwijs gave kleuren, echt super.
    groetjes
    Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wow Patricia dat ziet er weer geweldig uit en je collega weet ook hoe ze iets moet aan pakken ,wat een prachtige tekening!!
    Groetjes Heidy

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Super mooi canvas! En natuurlijk een erg mooie pastel van doodles. Knap als je dat kunt! Maar jouw sterren vind ik ook helemaal super
    Groetjes Fieneke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Beautiful canvas art with the fabulous stars. The pastel painting of your dog is also beautiful. Greetings, Shirleyx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wow, gave canvas! Snap dat je collega er blij mee was! En haar pastel schilderij is ook super mooi! Hugs, Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Je sterrenkaart ziet er heerlijk uit Patricia...en je collega is zeker een ster,dat ze zo mooi kan tekenen!!

    Hartelijke groet, Alie :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Je canvas met de sterren is super mooi Patricia en tjonge jonge wat kan je collega mooi tekenen.

    Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtig canvasje, mooie kleuren en tekst, en een heel leuk bedankje voor de mooie tekening van jouw hond. Waarvan ik me goed kan voorstellen dat je daar heel blij mee bent.
    Groetjes van Yvon

    BeantwoordenVerwijderen
  17. supergave canvas prachtig van kleur ook,

    BeantwoordenVerwijderen