Volgers

31 dec 2013

Art Journals

Hallo Allemaal,
 
Vandaag plaats ik nog even op de valreep van dit jaar 2 journals.
Ik heb 2 rondes meegedaan met de Countdown van de Craftorij.
Deze hieronder was een kleuropdracht.
Daphne heeft voor mij op de computer het watermerk erin gezet, cool hé...
 

Deze hieronder was de opdracht Ster/ Sterren.
Deze heb ik in Dina Wakley style gemaakt, en op Facebook heeft Dina zelf LOVE IT erbij gezet, hoe cool is dat!!!!

Rest mij nog jullie een hele fijne jaarwisseling te wensen, en een goed, GEZOND en heel creatief 2014!!!!!!
Gr Patricia

4 opmerkingen:

  1. Two fantastic creations. Wishing you a happy and healthy year 2014.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ze zijn zo gaafffffff, leuk je nieuwe header.
    gelukkig nieuwjaar, dat we samen maar weer veel nieuwe creaties mogen maken.

    xxx liefs jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ohhh Patricia, ik ben weg van je eerste pagina (en je header natuurlijk ook...)...supermooi!!!! En je tweede pagina is zo lekker artistiek, te gek dat Dina je dat ook laat weten!

    Hartelijke groet, Alie :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Both are very wonderful pages, fantastic ! Beautiful colours and lady :) Happy New Year ! Shirleyx

    BeantwoordenVerwijderen